вівторок, 17 березня 2015 р.

Звіт про роботу у міжатестаційний період 2010-2015рр


8 коментарів:

  1. Олена Валентинівна! Ваш відеозвіт супер!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибі Людмила Миколаївна! Мені завжди приємно і спілкуватися, і працювати з вами.

      Видалити
  2. Я по-доброму заздрю вашому вмінню бути на "ти" з комп*ютером.

    ВідповістиВидалити
  3. Звіт дійсно цікавий, продуманий, змістовний, має дуже гарний дизайн. Як на мене, можна було б додати блок про виховну роботу. Ми знаємо, що Ви дуже багато і результативно працюєте з групою, проводите позакласні заходи. Вражає велика кількість нових сервісів, які Ви самостійно опанували. Бажаю Вам не зупинятися на досягнутому, а постійно рухатися вперед.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так. Ви праві, Лариса Павлівна! Треба було додати позакласні виховні заходи. За п'ять років зібралося достатньо матеріалу і фото. А також необхідно було зробити "віконце" з інформацією про відкритий урок!
      Я Вам вдячна за коментарій і підтримку!

      Видалити
  4. Мені дуже приємно, що колеги високо оцінили Вашу роботу. Дійсно, вона заслуговує визнання і наслідування.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені подобається працювати у сервісах, досконало розібратися , як виконувати відповідні дії. Фактично, що я, що Лариса Павлівна,- ми "самоуки"у цій справі. Але є велике бажання та інтерес до цього.
      Дякую Вам за розуміння!

      Видалити